Sunday, March 24, 2013

Անհատական աշխատանքների թեմաներ (10-րդ դասարան)



  1. Կրետե-Միկենյան արվեստ
  2. Կնոսոսյան պալատը
  3. Արխաիկ քանդակագործությունը
  4. Արխաիկ շրջանի սափորանկարչությունը
  5. Հունական քանդակագործություն: Պրակսիտելես
  6. Հունական քանդակագործություն: Սկոպաս
  7. Հունական քանդակագործություն: Լիսիպպոս
  8. Հունական դասական շրջանի սափորանկարչությունը
  9. Աթենքի Ակրոպոլիս
  10. Աթենքյան թատրոնը և անտիկ ողբերգության ծնունդը
  11. Տրայանոսի հրապարակը (ֆորում)
  12. Հռոմեական ճարտարապետությունը, նրա ձևերը և յուրահատկությունները:
  13. Մարդը հին հռոմեկան արվեստում (քանդակագործության օրինակով):
  14. Ֆայումյան դիմանկար
  15. Հռոմեական մոնումենտալ գեղանկարչությունը
  16. Կայսերական Հռոմի քանդակը
  17. Պոմպեյ քաղաքը
  18. Վաղ քրիստոնեական արվեստը
  19. Ռավեննայի Սան Վիտալե եկեղեցին
  20. Սրբանկարչություն
  21. Սուրբ Սոֆիայի տաճարը
  22. Էթրուսկների ճարտարապետությունը և կերպարվեստը
  23. Կայսերական շրջանի կերպարվեստը
  24. Կայսերական շրջանի ճարտարապետությունը
  25. Ռոմանական արվեստ
  26. Շարտրի տաճարը
  27. Ռեյմսի տաճարը
  28. Գոթական արվեստ
  29. Վիտրաժային արվեստ
  30. Օմայանների մզկիթը Դամասկոսում
  31. Ալգամբրայի պալատը Գրանադայում
  32. Տաճարային մզկիթը Կորդովայում
  33. Թեմուրյանների Գուր Էմիր հանգստարանը Սամարղանդում
  34. 7-րդ դարի հայկական եկեղեցիների որմնանկարները
  35. Աղթամարի Սուրբ Խաչ եկեղեցու քանդակները
  36. Աղթամարի Սուրբ Խաչ եկեղեցու որմնանկարները
  37. Մուղնու ավետարան
  38. Մոմիկի մանրանկարչական աշխատանքները
  39. Պատվիրատուների քանդակները Զարգացած միջնադարում
  40. Տաթևի վանքի որմնանկարները
  41. Հաղպատի ավետարանը
  42. Ասեղնագործ խաչքարներ
  43. Անիի քաղաքաշինությունը
  44. Մլքե թագուհու ավետարանը
  45. Մշո Առաքելոց եկեղեցու դուռը, Սևանավանքի դուռը

21 comments:

  1. Ես կընտրեմ «Վիտրաժային արվեստ» թեման:
    Վիկա Մարկոսյան

    ReplyDelete
  2. ես ընտրել եմ «Պոմպեյ քաղաքը» թեման

    ReplyDelete
  3. Ես ընտրել եմ «7-րդ դարի հայկական եկեղեցիների որմնանկարները» թեման))

    ReplyDelete
  4. Ես ընտրել եմ << Ռոմանական ավեստ>> թեման
    Լիլիթ Մելքոնյան

    ReplyDelete
  5. ընկեր Արմինե ես ընտրում եմ գոթական արվեստը:

    ReplyDelete
  6. Ես ընտրել եմ Տաթևի վանքի որմնանկարները:
    Էլեն Ավանեսյան

    ReplyDelete
  7. Ես ընտրել եմ «Սուրբ Սոֆիայի տաճար» թեման:

    ReplyDelete
  8. Մարդը հին հռոմեական արվեստում

    ReplyDelete
  9. Ես ընտրել եմ «Մոմիկի մանրանկարչական աշխատանքները»
    Նելլի Գսպոյան

    ReplyDelete
  10. Ես ընտրել եմ «Պոմպեյ քաղաքը» թեման:

    ReplyDelete
  11. Ընկեր Արմինե ես ընտրել եմ «Հաղպատի ավետարանը»թեման:

    ReplyDelete
  12. Ընկեր Արմինե Ես ընտրել եմ «Սուրբ Սոֆիայի տաճարը»:

    ReplyDelete
  13. Սուրբ Սոֆիայի տաճար

    ReplyDelete
  14. Աթենքյան թատրոնը և անտիկ ողբերգության ծնունդը

    ReplyDelete
  15. Ես ընտրում եմ "Վաղ Քրիստոնեական արվեստը"

    ReplyDelete
  16. Անիի քաղաքաշինությունը

    ReplyDelete
  17. Աթենքի Ակրոպոլիս

    ReplyDelete
  18. ես ընտրում եմ Անիի քաղաքաշինությունը

    ReplyDelete
  19. Վաղ քրիստոնեական արվեստը

    ReplyDelete